Workshop Zenbroidery

Vrij borduren.

Workshop Zenbroidery

Op speciaal verzoek is deze workshop op een woensdagmorgen. Je leert een aantal borduursteken waarmee je het Zenbroidery doek opvult. Deze steken kun je ook gebruiken voor andere vrije borduurwerkjes. Geef je ook op en borduur mee op woensdagmorgen 30 mei 2018 vanaf 10.00 uur.

Deze workshop bestaat uit twee delen, de tweede keer plannen we in overleg met de deelnemers in.

Zenbroidery

Maak je eigen vrij geborduurde werk.
Er zijn geen regels, met naald en draad maak je je eigen ontwerp. Ik laat voorbeelden zien en leg verschillende soorten steken uit. Die kun je gelijk oefenen op een testlapje en daarna toepassen op de Zenbroidery stof. Dat is een voorgedrukte lap met zentangles / doodles.

Op de Werkbank liggen verschillende soorten en kleuren borduurzijde en koord en kleine kraaltjes en pailletten om je borduurwerk mee te versieren.

Woensdag 30 mei 2018  zie agenda
tijd 10.00 – ca. 12.30 uur
kosten € 40,- inclusief een mooi startpakket (borduur proeflap, Zenbroidery voorbedrukte stof, een naald en een houten borduurring) en gebruik borduurmateriaal, koffie of thee en lekkers.

tweede datum en dagdeel in overleg
Je gaat verder met je eigen borduurwerk, ziet de vorderingen van de anderen, oefent nieuwe steken en kan je vragen en ideeën delen.

Een plaatsje reserveren kan via dewerkbank.schoonhoven@gmail.com

Deze workshop wordt gegeven door mw. De Werkbank Sandra Nevels.

Schermafbeelding 2018-02-19 om 13.14.43

vrij borduurwerkje

bloei

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )