Vrij Creatief

Woensdagavond Vrij Creatief
Kom een avond naar De Werkbank en werk aan je eigen project! Misschien heb je nog een DIY (doe-het-zelf) pakket in de kast liggen of nog één of twee dingen die bijna af zijn … 😀 ? Ga fijn aan de slag met art-journaling, tekenen, haken, macramé, collages maken, schilderen, origami, scrapbooken, sieraden maken, boetseren, breien, doodelen etc. Jij bedenkt het en neemt zelf de materialen mee die je nodig hebt.

Een avond speciaal voor jou om te doen wat je fijn vindt. Je wordt geïnspireerd door de anderen en je bent lekker creatief bezig.

Weet je nog niet wat of hoe je moet beginnen? Kom dan om inspiratie op te doen en maak eventueel gebruik van de materialen en ideeën die in De Werkbank aanwezig zijn (tegen kleine vergoeding).

Iedere laatste woensdag van de maand inloop vanaf 19.30 uur – einde ca. 22.00 uur. kosten € 5,- per persoon inclusief koffie of thee met wat lekkers. De zesde keer dat je komt is gratis!

Laat het even weten als je ook aanschuift via dewerkbank.schoonhoven@gmail.com of via het facebookevenement dan weet ik op hoeveel creativiteit ik kan rekenen 😉

Graag tot woensdagavond!

vrij-creatief-de-werkbank-mockup

Alles stond gesteld woensdagavond, ik was helemaal klaar voor een avond Vrij Creatief. Eerst heb ik eens lekker de kast opgeruimd, dat was nodig ook! Verder had ik het rijk alleen, in overleg bleef een vriendin thuis en deelden we onze creativiteit via WhatsApp 😅.
Zal ik het concept iets aanpassen? Misschien een thema of materiaal kiezen, een andere dag of dagdeel? Ik hoor het graag van jullie.

de-werkbank-schoonhoven-vrij-creatief

 

Geef een reactie

